Instrukcja bezgotówkowego tankowania

W jaki sposób należy dokonać transakcji w systemie G4 Oil?

Aby zrealizować transakcję / dokonać zakupu paliwa, potrzebny jest po prostu telefon komórkowy z zarejestrowanym numerem na platformie G4 OIL.

Prosimy wysłać z telefonu wiadomość SMS, wpisując w treści krótkie słowo DIZ na jeden z poniższy numer telefonu:

POLSKA +48 664 078 778

ROSJA +79 029 550 140

Po kilku chwilach otrzymacie Państwo SMS z kodem, który należy przekazać kasjerowi - sprzedawcy w punkcie obsługi / na stacji benzynowej.

Kasjer - sprzedawca sprawdzi kod, poinformuje o dostępnych środkach pieniężnych i dostępnym limicie. Jako potwierdzenie zostanie wydany informacyjny paragon.

Po zakończeniu tankowania prosimy wrócić do kasjera - sprzedawcy, aby zakończyć transakcję. Kasjer - sprzedawca wyda paragon fiskalny na faktycznie zatankowaną ilość paliwa.

Jeżeli kasjer - sprzedawca wprowadzi nieprawidłową ilość zatankowanego paliwa i będzie musiał anulować transakcję, należy ponownie wysłać SMS wpisując w treści słowo DIZ i zamówić nowy kod. Nowy kod należy przekazać kasjerowi - sprzedawcy.

Jeżeli kasjer - sprzedawca nie będzie w stanie zrealizować transakcji na podstawie podanego kodu, lub nie zechcecie Państwo dokonać transakcji na podstawie otrzymanego kodu, prosimy o wysłanie wiadomości SMS, wpisując w treści słowo CANCEL lub zadzwonić na infolinię.

Jeżeli kasjer - sprzedawca sprawdzi podany przez Państwa kod, lecz z jakiegoś powodu nie zechcecie Państwo zrealizować transakcji / zatankować paliwa, prosimy o poinformowanie kasjera - sprzedawcę, aby wprowadził do terminala transakcję na "0" (zero) litrów.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie ma możliwości zatankowania paliwa, prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem telefonu: +48 533 319 503.

PO KAŻDEJ OPERACJI KASJER - SPRZEDAWCA MUSI WYDAĆ PAŃSTWU PARAGON!